Segons Quim Arrufat diputat al Parlament de Catalunya de la CUP, després dels diferents accidents de les C.N a lo llarg de la historia d’aquesta tecnologia i amb el record recent de Fukushima, és necessari fer una transició cap un nou model energètic basat en les renovables. Quim Arrufat dona suport en nom de la CUP a la concentració demanant un calendari de tancament de les C.N del 19 d’octubre davant la clausurada Vandellòs I.

A Catalunya fa 25 anys va estar a punt de passar una catàstrofe nuclear, l’incident més greu hagut mai a l’Estat Espanyol, així es desprèn del redactat per part del Consell de Seguretat Nuclear en que descriu com la temperatura del reactor va està a molt pocs graus de provocar una fuita radioactiva de grans proporcions. Hem de ser conscients que actualment les C.N. catalanes són les que segueixen tenint més incidències de l’Estat Espanyol, ens cal reclamar un calendari de tancament d’aquestes instal•lacions així com també les de tot l’Estat Espanyol. Hem de donar una resposta contundent a l’amenaça que representa la energia nuclear i mobilitzar-nos per exigir un calendari de tancament. Aquest 19 d’octubre veniu a Vandellòs us esperem.

El nostre lema “Després de Fukushima tanquem les nuclears”

La Campanya 25 anys accident Vandellòs I de la qual forma part Ecologistes en Acció us ho demana, com també us ho demana el diputat per la CUP al Parlament de Catalunya Quim Arrufat en aquest vídeo.

Un altra forma de fer energia és possible, aquest és el missatge que envia Quim Arrufat juntament amb una crida a participar a la concentració a les 12h del dia 19 d’octubre davant la C.N clausurada.

El diputado Quim Arrufat apuesta por una transición energética hacia un modelo más sostenible

En Cataluña hace 25 años estuvo a punto de pasar una catástrofe nuclear, el incidente más grave habido en España, así se desprende del redactado por parte del Consejo de Seguridad Nuclear en que describe como la temperatura del reactor estuvo a muy pocos grados de provocar una fuga radiactiva de grandes proporciones.

Debemos ser conscientes de que actualmente las C.N. catalanas son las que siguen teniendo más incidencias de España, necesitamos reclamar un calendario de cierre de estas instalaciones así como también las de todo el Estado Español. Debemos dar una respuesta contundente a la amenaza que representa la energía nuclear y movilizarnos para exigir un calendario de cierre. Este 19 de octubre ven a Vandellòs os esperamos.

Nuestro lema «Tras Fukushima cerremos las nucleares»

La Campaña 25 años accidente Vandellós I de la que forma parte Ecologistas en Acción os lo pide, así como también os lo pide el diputado por la CUP en el Parlamento de Cataluña Quim Arrufat en este vídeo.

Otra forma de hacer energía es posible, este es el mensaje que envía Quim Arrufat junto con un llamamiento a participar en la concentración a las 12h del día 19 de octubre ante la CN clausurada.